środa, 22 grudnia 2010

Tormentia

Po sporej nieobecności wracamy do działania. Na pierwszy rzut idzie świeży wywiad z Tormentią. Odpowiadał Philu w imieniu zespołu. Zapraszamy do czytania.

1.Od wydania ostatniej płyty upłynęło mało czasu. Czemu zdecydowałeś się tak szybko nagrać kolejna płytę, i czemu tak mało coverow :D

T:Hehe to wyszło jakoś samo, taki nagły przypływ pomysłów, mimo to myślę, że płyta nie jest nagrana na "odczep się", i jest jakiś postęp od debiutu. Na pewno włożyliśmy to znacznie więcej pracy, a i jakieś doświadczenie juz było, wiec myslę że i efekt końcowy jest znacznie lepszy. Dlaczego tak mało coverów hehe ? Bo nie było juz takiej konieczności, w krótkim czasie przygotowaliśmy wystarczającą ilość własnych numerów, tak że nie musieliśmy się posiłkować żadnymi roverami w zasadzie. Cover PP to mój wybór, ten numer miał niezły potencjał i chciałem go nagrać po swojemu :)

2.Ile graliście do tej pory koncertów i jak wrażenia?
I dlaczego na Śląsku najlepsze?

T: Zagraliśmy jak na razie 4 koncerty, z czego 3 na Śląsku he he, a czemu najlepsze to nie wiem widocznie taki klimat tam panuje. Ja osobiście mam sentyment do Śląska i chętnie tam zaglądam :) W sumie nie było koncertów lepszych czy gorszych, każdy był bardzo dobry pod względem publiczności. Na pewno na stałe w pamięci zapadnie ten pierwszy, mimo to że przez ogromne nerwy mam pewne luki hehe

3.Teraz może bardziej tradycje pytanie: co sądzisz o polskiej scenie narodowej zarówno politycznej jak muzycznej?

T:Scena muzyczna ma się chyba coraz lepiej, przede wszystkim cieszy kierunek w jakim to wszystko podąża. Powstają nowe kapele/projekty, coraz więcej ludzi sięga po muzykę z narodowym przesłaniem, jestem dobrej myśli. Co do polityki to raczej bez większych zmian, chociaż miłym zaskoczeniem był tegoroczny marsz niepodległości w warszawie i liczba zgromadzonych na nim ludzi, oby tak dalej!

4.Ta jak jesteśmy przy muzyce to jakie sa wasze inspiracje?
A słychach ze więcej Slayera niz Skrewdrivera u Was gra.. ;)

T:Hmm no jest tego sporo, ja słucham głownie metalowej muzyki, jednak staram się nie ograniczać więc moje horyzonty są dość szerokie. Sporo klasyki metalu jak wymieniony Slayer, Death, dużo polskiej sceny death metalowej, ale tez klasyczne kapele RAC. Myślę że to co usłyszeć można w Tormentii to taki miks wszystkiego co przewija się w moich głośnikach ;)

5. A co w takim razie sadzisz o zespołach Hip Hopowych, np. w Polsce Zjednoczony Ursynów cz Punkowych (Forwad Area) które poruszają tematykę nacjonalistyczna ?

T:Co do punkowych nie mogę sie wypowiedzieć bo po prostu nie znam. Jeśli chodzi o składy HH które poruszają taką tematykę to moim zdaniem bardzo na plus, sam lubię posłuchać czasem Eldo czy wymieniony przez Ciebie Zjednoczony Ursynów. Dużo młodych ludzi słucha tego typu muzyki i myślę że to dobrze że są tacy wykonawcy, zawsze to alternatywa dla bloków, trzepaków i zielska.

6.Polska scena coraz bardziej odchodzi od RAC, a idzie w stronę Hardcore’a, dlaczego twoim zdaniem scena poszła w bardziej ciężkie granie, a tradycyjne granie poszło trochę na śmietnik?

T:Moja teoria jest prosta. Za granie biorą się po prostu ludzie słuchający HC/metalu, to i muzyka którą grają jest ciężka. Trochę mnie dziwi ze tak mało jest kapel grających klasyczny RAC skoro jest tak wielu odbiorców tej muzyki, chyba po prostu brak chęci lub muzyków w okolicy do skompletowania zespołu.

7. Autonomiczny Nacjonalizm to jest kierunek w którym idzie obecnie ruch w Europie, w Polsce rodzi się jeszcze. A Twoje zdanie o tym zjawisku?

T:Jak najbardziej pozytywne. To dobry kierunek moim zdaniem i warto wspierać wszelkie tego typu inicjatywy. Sami jako zespół współpracujemy z serwisem autonom.pl który serdecznie pozdrawiamy! :)

8.A zjawisko SxE które jeszcze u nas jest rzadkie ale w innych krajach coraz więcej aktywistów wchodzi w ten styl życia. Ty też się do niego nie zaliczysz :D ale możesz tez wyrazić Swoja opinie o tym stylu

T:He he co kto woli, jest mi to totalnie obojętne, ja jem mięsko i pije alkohol, a ze sXe łączy mnie to ze nie używam narkotyków i szanuje swoje ciało.

9.Jakie macie plany na przyszłość?

T:Na pewno kolejna płyta, mam nadzieje że jeszcze w 2011 roku. Mam tez nadzieje na kolejne koncerty. Ja osobiście teraz pracuje nad projektem rockowym, a co z tego wyjdzie może okaże się już na wiosnę ;)

10. A co możesz powiedzieć o projekcie Pigdriver, wiem ze jesteś w go zamieszany.

T: Jest to projekt trzech osób, wyszedłem z inicjatywą i znaleźli się chętni na takie granie :) Ja odpowiadam za muzykę, więcej szczegółów wkrótce, ale mogę zdradzić ze na pewno na jednym numerze się nie skończy ;)

11. jak oceniasz Open Your Eyes eZin? Czy uważasz ze takie inicjatywy internetowe są potrzebne?

Oczywiście, im więcej takich stron tym lepiej, to świadczy o tym że są chęci i coś się dzieje. Każda z takich stron działa na korzyść szeroko pojętego ruchu.

12.To na koniec parę słów do waszych fanów, no i możecie kogoś pozdrowić.

T:Fanów ? He he a mamy takich ? :) W takim razie pozdrawiam wszystkich którzy sięgają po nasze płyty bez wyjątku czy są to ludzie podzielający nasze poglądy czy tylko i wyłącznie zwracający uwagę na samą muzykę, póki ktoś nas słucha będziemy grać!
Dzięki za wywiad i pozdrawiam redakcje OYE!

środa, 24 listopada 2010

Zapowiedz Tormenti!

Już za niedługo 2 płyta Tormenti pt: Pro Patria!

czwartek, 11 listopada 2010

Creators Magazine

Zapraszam do odwiedzin nowego eZina Creators Magazine.

Link: http://creatorsmagazine.blogspot.com/

sobota, 30 października 2010

Marsz na Slasku!

środa, 27 października 2010

Marsz Niepodległości 2010

sobota, 9 października 2010

Zjednoczony Ursynów - "Królestwo polskie - epizod 1"


"W oficjalnej sprzedaży pojawił się długo oczekiwany album grupy Zjednoczony Ursynów, zatytułowany Królestwo polskie - epizod 1, o którym kilkakrotnie wspominaliśmy już na naszym portalu. Na płycie w całości zmiksowanej i zmasteringowanej przez znaną wytwórnię Waco Records, usłyszeć można utwory takie jak Biały Orzeł (do którego nakręcono oficjalny teledysk), Podnieś godło czy Niech żyje Polska - już po samych tytułach można się domyślić wokół jakiej tematyki obraca się ten album, jak również wywnioskować, że może on zainteresować także osoby na co dzień gustujące w innych gatunkach muzycznych. Część potencjalnych słuchaczy z pewnością ucieszy fakt, że na płycie przewijają się wątki kibicowskie, a w niektórych utworach usłyszymy również muzyków znanych ze składów Dixon37, Instynkt, Banda Unikat czy WMS.

Album nabywać można w kilku sklepach internetowych (m.in. rapportal.pl), jak również na muzycznych stoiskach w sieci sklepów Empik, Saturn oraz Media Markt. Osoby zainteresowane odzieżą Zjednoczonego Ursynowa informujemy, że obecnie końcówki pierwszej serii dostępne są na terenie Warszawy w oficjalnym sklepie grupy Dixon37 - „Elodix” - przy ulicy KEN 98 (blisko stacji metra Ursynów) oraz w sklepie z odzieżą uliczną „Bulldog”, mieszczącym się przy Rondzie Jazdy Polskiej (pawilon 12)." Info z Autonom.pl. 


piątek, 17 września 2010

Jan Peter

Zapraszam do wywiadu z rzadkim przypadkiem Niemca który lubi Polaków:D Przy wywiadzie pomagal K.


1) Witaj, może zacznij od paru słów o sobie, co zaangażowało cię w ruch. co myślisz o kondycji sceny na dzisiejszy dzień?

Po pierwsze, chciałem podziękować za wywiad!
Ok... Nazywam się Jan-Peter, mam 25 lat. Gry na gitarze zacząłem się uczyć około 10 lat temu. Oczywiście, pojawił się pomysł stworzenia zespołu RAC. Pierwsze kroki były całkowitą amatorszczyzną. Co wciągnęło mnie w RAC? Wyrażanie moich myśli, tego co mam do powiedzenia! Na dzisiejszy dzień jest to dla mnie coś w rodzaju sprawy globalnej, nie tylko duma z mojej kultury i przodków. Anty-modernizm, plaga globalizacji, niszczenie matki ziemii, upadek człowieczeństwa i trochę prywatnych spraw...

Jeśli chodzi o "scenę"... Tak naprawdę nie obchodzi mnie tak zwana scena! Scena jest czymś subkulturowym. My powinniśmy być RUCHEM!

2) Wiem, że bierzesz udział w wielu projektach muzycznych (Sleipnir, Projekt Vril, solowe). Parę słów o każdym z nich, jaką w nich odgrywasz rolę?

Projekt Vril to zespół metal/rac/rock/hc gdzie udzielam się jako wokalista i piszę większość tekstów. Właśnie wydaliśmy nasz debiut. Jest to, poza moją działalnością solową, priorytetowe zajęcie! W Sleipnirze gram tylko na gitarze na gigach.

3) Ostatnio wypuściłeś winylową EPkę - z grubasem z The Invasion. Planujecie jakąś dalszą współpracę w przyszłości? Czyj był pomysł na ten projekt?

Tak, jestem zajebiście dumny, z wyjścia tego EP! Pomysł narodził się po tym jak gościnnie udzielałem się wokalnie na debiucie Invasion. I owszem, planujemy coś na przyszłość... ale nic konkretnego na tyle żeby o tym teraz pisać.

4) Jesteś Niemcem z krwi i kości, jak to się stało że jesteś przychylny Polsce? Co myślisz o animozjach pomiędzy naszymi nacjami?

Jestem mocno zainteresowany kulturami i językami, i generalnie lubię wschodnią Europę. Nie wiem skąd to się bierze.
Animozje są "spuścizną" chrześcijańskiej inwazji na starożytną Europę, i produktem szowinistycznej propagandy niedalekiej przeszłości. Dzisiaj to wciąż tkwi w umysłach wielu ludzi. Propaganda odniosła sukces.
Być może chrześcijański wątek jest kontrowersyjny, i jestem uprzedzony z powodu nie bycia chrześcijaninem, ale kiedy myślę o starożytnych czasach, gdy germańskie ziemie były już zchrystianizowane, misjonariusze nazywali słowiańskie klany "złymi poganami", ponieważ odmawiali przyjęcia obcej religii. Prawdopodobnie, następne generacje odziedziczyły ten pogląd. To mógł być początek tych animozji.

5) Niemiecka scena Hatecore jest najprężniejsza spośród całej Europy. Słuchasz HC? Dlaczego twoim zdaniem ten styl stał się tak popularny?

Tak, słucham takich zespołów bardzo często! Niektóre z niemieckich zespołów tego gatunku są naprawdę świetne, i generalnie lubię moc pochodzącą z tej muzyki. Są też mainstreamowe zespoły HC których słucham. Być może popularność bierze się z powodu, że ta muzyka niesie ze sobą ogromną złość. Wydaje się to być brutalny głos nienawistnej młodzieży!

6) Nasz blog promuje SxE, co myślisz o tym stylu życia?

Mam dużo szacunku dla takiego stylu, jakkolwiek nie żyję w ten sposób. Narkotyki (alkohol, tytoń i te cięższe) są w stanie zrujnować człowieka, to pewne. Ale z drugiej strony, osobiście, uważam że to ok wyjść wypić kilka piw. Trzeba dbać o to żeby nie przesłoniło ci umysłu, ale generalnie nie widzę problemu w normalnym piciu.

7) Wiem, że miałeś jakieś doświadczenia z polską wódką. Jakieś wspominki?

Jest ich troszkę, tak. Zazwyczaj nie pijam takich mocnych rzeczy, więc zapłaciłem za to okropnym bólem głowy.

8) Co myślisz o autonomicznych nacjonalistach?

Niezależny opór poza wszelkimi konwencjami partii jest konieczny. Nie wierzę w zwycięstwo poprzez wybory. System musi być zwalczany, nie ma możliwości robienia tego w parlamencie!

9) Czytałem twój wywiad dla OKOP zine, mówisz dużo o naturze, Matce Ziemii. Skąd się to bierze, nie sądzisz że to trochę lewicowe hehe?

Czym jest lewa i prawa strona tak naprawdę? Degenaracja naszej kultury i języka, multirasowe społeczeństwo, machina wojenna USraela, destrukcja Matki Ziemii i wykorzystywanie zwierząt, masowa dezorientacja poprzez paru wybrańców - media i tak dalej. Moim zdaniem świat powinien być wolny od tego wszystkiego. Jako ludzie, jesteśmy częścią tej planety, dlaczego nie powinniśmy o nią dbać?

10) Plotka głosi, że kolesie z Painful Awakening są bardzo antypolscy. Czy to prawda? Znasz jakieś inne zespoły poza Landserem, które są otwarcie antypolskie?

Nie słyszałem o tym. Nie znam wszystkich z PA, ale ich perkusista jest moim przyjacielem i zdecydowanie nie jest antypolski.

Sednem problemu nie jest antypolskie myślenie tylko szowinizm generalnie. I ideologia szowinizmu należy do wielkiego planu mędrców. Kiedy ludy walczą ze sobą, ONI wygrają. To nawet lepiej dla nich, kiedy bratnie ludy walczą przeciwko sobie!

11) Jesteś dość dobrze znany na scenie nacjonalistycznej, więc prawdopodobnie miałeś masę wywiadów, o co byś się sam zapytał?
Szczerze powiedziawszy, nie było zbyt wiele wywiadów, w każdym bądź razie nie tęsknie za żadnym z pytań :)

12) Twoje ostatnie słowo, lub dwa?

Liczę na to że przyjaźń niemiecko-polska się rozszerzy i więcej z nas się pojedna! Winy historyczne i pomyłki nie są dalej znaczące. Jesteśmy nową generacją, i powinniśmy walczyć z państwami terroru i ich opresją ramię w ramię! Wróg naszych ludów miał już kiedyś plan aby szerzyć nienawiść pośród nas. Nie powinniśmy się już nigdy więcej dać ich propagandzie.

13) Dzięki za wywiad, i mam nadzieję spotkać cię na gigu w PL.

Dziękuję Ci bardzo za ten wywiad i interesujące pytania! Również mam nadzieję...

piątek, 23 lipca 2010

Blind Justice

Wywiad z włoska załogą NSHC: Blind Justice.

1. Cześć! Pierwsze pytanie to: dlaczego zaczęliście grać NSHC?

Blind Justice: Po pierwsze - dziękujemy za wywiad... zaczęliśmy grać NSHC po prostu dlatego że lubimy HC hehehe; istnienie we Włoszech takiego zespołu jak Hate For Breakfast oczywiście również miało wpływ na narodziny naszego.

2. Gracie koncerty? Ile zagraliście do tej pory, i czy odbyły się we Włoszech? Macie dobre warunki dla organizacji koncertów?

BJ: Jedyny zagraniczny koncert miał miejsce w Belgii. Mieliśmy około * koncertów, ale każdy z nich we Włoszech, może w następną jesień będziemy grać po Europie.

3. Gracie staroszkolne HC z wpływami NSHC, nie metalcore jak większość zespołów. Dlaczego?

BJ: Nie lubię za bardzo wpływów metalu na muzykę hardcore. Hardcore narodził się jako Punk, we Włoszech jest silna tradycja zespołów HC Punk, również dla sceny faszystowskiej. Z wyjątkiem SPQR każdy zespół Włoski jest bardziej pankowy niż metalowy: Still Burnin Youth gra HC/Grind jak Cripple Bastards, No Prisoner brzmi jak NYHC w stylu Champion czy Youth of Today, to sam z Ribelli D'indastria, MacchinaTargataPaura, Evil Church itd.
Gramy szybko, nasze kawałki nie są dłuższe niż 2 minuty, perkusja nigdy poniżej 180 bpm i nie gramy z użyciem gh-gh-gh w gitarach hehehe.

4. Jak się ma scena w waszych stronach na dzień dzisiejszy?

We Włoszech mamy dobrą muzyczną scenę hc. Bardziej aktywne zespoły to Still Burnin Youth, Ribelli D'idastria, Blund Justice i No prisoner. Są też zespoły które się nie rozpadły, ale po prostu nie produkują niczego nowego - Macchina Targata Paura, SPQR. Są jeszcze zespoły z dawnych czaów jak Carnival's Carnage i Evil Church. W każdym bądź razie, w ostatnich latach można zaobserwować rozwój sceny HC i nie tylko we Włoszech

5. Dlaczego tak bardzo nie lubicie pewnego pseudo kraju?

Nienawidzimy Izraela i syjonizmu, poniewaz jest to lobby, ktore uzywajac historycznej opresji zydow jako alibi chce zdominwac swiat.  Szerzej odpowiem na to w pytaniu nr 6.

6. Większość waszych tekstów jest po Włosku, czy mógłbyś krótko opisać je dla ludzi którzy nie rozumieją tego języka?

Po pierwsze - śpiewamy po włosku bo to nasz język. Jesteśmy dumni z bycia Włochami, z użyciem naszego języka potrafimy lepiej przekazać nasze myśli. Jedyne teksty po angielsku to Total NSHC i Stand The Mosh, uważam te utwory za dobre muzycznie, jednak teksty w naszych innych kawałkach są lepsze. Na naszym pierwszym materiale (That's Not For You, wydane przez EDA PROPAGANDA) jest sporo ciekawych tekstów, wyjaśnię je jeden po drugim:
"I Gli Anni della fenice" jest zainspirowane nowelą "Farenheit 451" napisaną przez Amerykanina Ray'a Bradbury'ego. Tekst opisuje historię głównej postaci z tej książki.
"Misoginia" W kontraście do skojarzeń z tytułem, ta piosenka nie jest wymierzona przeciwko kobietom. Jest to kawałek przeciwko stereotypowi Włoskich dziewczyn, wynikającemu z książek Moccia. To, do spółki z wulgarnym i przesadzonym feminizmem, przyczynia się do powolnego zaniku prawdziwych kobiet.
"Fuck Israel" tekst tego kawałka to sprzeciw wobec tyranii i agresywnej polityki państwa Izrael na Palestynie. Z wymówką bycia historycznie poszkodowaną zbiorowością wykorzystują opowieść o antysemityzmie aby zalegalizować każdy rodzaj swoich nadużyć co do ziemi, która w z zasadzie nie jest ich.
"Tutto il mio odio": jest prostym przekazem dla tych którzy nie są sobie w stanie wyobrazić co motywuje nas do tego co robimy na co dzień... dla tych którzy nie rozumieją dlaczego wybraliśmy takie życie, nawet jeśli wiele z naszych przyjaciół zostało aresztowanych albo potępionych. Zostańcie w swojej bierności, właśnie dla was przeznaczone jest nasza nienawiść!
"Ecoholocaust": przeciwko wyzyskiwaniu ekosystemu, od niszczenia zwierząt do ciągłego wycinania lasów, i generalnie przeciwko "ludzkiemu-nowotworowi" który nie robi nic poza niszczeniem, od wieków, swojej własnej ziemi bez dawania niczego w zamian. A wszystko to w imię boga - pieniądza. Jak zabijemy ostatnie zwierze na ziemi to zrozumiemy że nie można się najeść rachunkami.
"70178": tytuł odnosi się do daty zamordowania Acca Larentia, bardzo istotnej postaci (symbolu) we Włoszech w latach 70tych. Utwór ten jest właściwie wołaniem o sprawiedliwość, więcej niż zwyczajną zemstę, dla naszych wszystkich męczenników, którzy zostali przez wszystkich zapomniani, wliczając w to instytucje. Tylko pomyśl, kiedy student Sergio Ramelli (z FDG) zmarł po 47 dniach śpiączki z przyklaskiem dłoni i triumfem władz. Został zaatakowany kluczem, na progu swoich drzwi. Klimat polityczny w dzisiejszych Włoszech wydaje się przypominać ten z lat 70tych. Nie chcemy więcej Sergio Ramellich!
"Reazionario": kawałek napisany przeciwko błędnemu postrzeganiu faszyzmu - jako reakcji, w złym znaczeniu tego słowa. Koncepcja Bóg, Ojczyzna i Rodzina może być również typowa dla konserwatora z Ameryki, który na pewno nie jest faszystą. To nie jest nasz duch, my odnosimy się do "immense and red fascism" (wyrazisty, wspaniały -> le fascisme immense et rouge), jako syntezy tradycyjnych wartości, który potrafi spojrzeć w przyszłość. Pewne grupa pseudo-kamratów krytykowała nas za ten kawałek, mówiąc że nie znamy koncepcji tradycji. Nasza odpowiedź - pierdolcie się! To na pewno nie my jesteśmy tymi którzy nie czytali książek Evoli albo nie zrozumieli terminu "tradycja". Czytając jego książki łatwo poczuć się jak wzniosły arystokrata stojący na skraju ruiny świata, myślę że doskonale się w to wpasowujecie... zostaniecie grupą nieudaczników drapiących się po brzuchu i żrących czipsy krytykując sprzed komputera, po przeczytaniu tylko czegoś na zorientowanie się, nie rozumiejąc ani słowa.
"Fanatismo Castellano" zadedykowane naszej bojówce, społeczności Castelli Romani.

7. Z jakiego regionu Włoch pochodzicie? Jak wygląda aktywizm i aktywiści na waszym obszarze?

Wszyscy pochodzimy z Castelli Romani, konglomeratu miast położonych niedaleko Rzymu.

8. Czy macie coś wspólnego z Casa Pound?

Wszyscy jesteśmy aktywnymi bojownikami Casa Pound.

9. Wracając do muzyki, dlaczego zdecydowaliście się zamieścić 2 utwory legendarnego Agnostic Front z NYC?

Tak jak mówiłem wcześniej, jesteśmy mocno zainspirowani nowojorską sceną HC/punk. Chociaż mamy sporo inspiracji (jak możesz zauważyć na splicie "Italians Do It Better"), AF jest zespołem który przemawiał do nas w kontekście muzyki jeszcze przed powstaniem Blind Justice.
10. Macie jakichś sXe w zespole? Co sądzicie o używaniu substancji psychoaktywnych przez ludzi z ruchu?

Nie, obecnie nie ma sXe. Oczywiście jesteśmy przeciwko nadużywaniu alkoholu i narkotyków. Moim zdaniem nie było by problemy, jeśli nie było by uzależnien - ale tak nie jest, i te środki powoli cię zabijają, przekonując że możesz żyć normalnie tylko po działce. Nawet alkohol może stać się gorszy niż marihuana jeśli się uzależnisz. Osobiście nie piję zbyt dużo, nawet jeśli w przeszłości robiłem to często. Głównym powodem jest to że wolę być świadomy i rozumieć co się dzieje dookoła mnie. Nie można zapomnieć również, że narkotyki poza byciem substancją uzależniającą, są również dobrym narzędziem do politycznej kontroli, zarówno przez mafię i rząd które chcą uwalić swój lud, geopolitycznie i ekonomicznie. Tyko pomyśl o azjatyckim południowym-wschodzie i opresji populacji Karen w Birmie.

11. Macie silne grupy Autonomicznych Nacjonalistów we Włoszech. Popieracie ich?

We Włoszech nie mamy tych samych założeń, nasza sytuacja polityczna jest bardzo inna - i mówię to bez wstydu, szczęśliwie, represje wobec ruchów faszystowskich u nas zdecydowanie osłabły. Jeśli działasz sprytnie, możesz bez problemu głosić swoje idee i pozyskać konkretne polityczne rezultaty, bez ciągłej walki z kapitalizmem (z którym zgadzam się na poziomie ideologicznym, ponieważ można do niego podejść w inny sposób). Więc nie mogę zrozumieć AN jeśli chodzi o nasz naród, chociaż popieram ich w innych aspektach. W każdym bądź razie, każde z nas musi podążać własną drogą, nie żywię do nich negatywnych uczuć, nienawiści. Na poziomie europejskim popieram AN, zwłaszcza w krajach takich jak Niemcy, gdzie represje ze strony policji są bardzo duże (widziałem to na własne oczy), i może być to dobry, czy nawet jedyny sposób walki.

12. Kiedy wydacie coś nowego?

Dopiero co wyszedł nowy split, całkowicie Włoski, ze Still Burning Yout, Ribelli D'Indastra i Zetazeroalfa. Wydane przez Rupe Tarpea, są na nim 3 nowe kawałki, dwa nie opublikowane i jeden z myspace, który nigdy nie został wydany. Jeśli chodzi o nowe utwory, planujemy udział w dwóch kompilacjach w ciągu roku (powiem tylko że jedna z nich to tribute dla kultowego zespołu RAC z Italii), a potem wrócimy do studio w styczniu i nagramy kompletny materiał full-length, który wyda Black Shirt Rec.

13. O co byś zapytał własny zespół?

Kiedy zagramy w Polsce.

14. Dzięki za wywiad, wszystkiego dobrego z Polski, 14!

To ja ci dziękuję. Przy okazji chcę pozdrowić naszych scenowych braci Still Burnin Youth, Ribelli D'Indastra, Sandro i Black Shirt Records, i wszystkie osoby które pomogły nam w odniesieniu sukcesu; i wszystkie świetne zespoły HC! Tylko faszyzm jest prawdziwy, jebać antifę... to nie dla was!

wtorek, 20 lipca 2010

Open Your Eyes Internationa!

Dzisiaj ruszyła angielskojęzyczna wersja naszego bloga. Na której będziemy prezentować zespoły i sceny nacjonalistycznej z całego świata. Ale tez chcemy promować polskie zespoły patriotyczne i nacjonalistyczne.

Na pierwszy materiał idzie wywiad z włoska grupa NSHC : Blind Justice.

Link do bloga:

http://openyoureyesinternational.blogspot.com/

niedziela, 4 lipca 2010

Blood For Blood!

Ostatnio doszła do mnie wiadomość o reaktywacji się jednej najbardziej wkurwionych kapel HC na świecie: Blood For Blood. Jest zapowiedziana trasa koncertowa po europie. Mam nadzieje ze do naszego kraju zawitają. Tylko jedna rzecz jest martwąca ze graja bez Roba.

Info z nich myspace:


"Blood For Blood joins European Persistence Tour 2010!!!! 
"First off, we would like to thank all our fans for hanging in there over the last six long years. As of December 2010, Blood for Blood will embark on our first tour since 2004. Blood for Blood has agreed to join the Persistence Tour in Europe sharing a stage with long time friends Sick Of It All as well as other acts soon to be announced.

The decision to play again was not an easy one to make. Over the last few years we have tried time and time again to contact [guitarist & vocalist] Rob [Lind aka "White Trash Rob"] about a possible Blood for Blood reunion, but he has ignored every single attempt we have made. Therefore, we were left with no other choice but to find someone else to fill in for his BFB responsibilities. Now, let’s make this perfectly clear: We have no ill will towards Rob whatsoever. We wish him well and Blood for Blood will always be open to him.

That being said, we were left with the conundrum of finding a fill-in for Rob. After some careful thought we believe we found a perfect fill-in. We are pleased to announce that Billy Graziadei of Biohazard will be joining Blood for Blood on stage for Persistence Tour 2010.

Again thanks for all the countless emails and support letters from all our fans over the years. We are looking forward to seeing all your ugly faces again.

BLOOD FOR BLOOD

The band's 2010 touring lineup is as follows:

Vocals - Buddha
Guitar / Vocals - Billy Graziadei (Biohazard)
Bass- Ian McFarland
Drums - Neal Dike"


poniedziałek, 21 czerwca 2010

Hate Speech # 3

WŁAŚNIE UKAZAŁ SIĘ 3 NUMER POCZYTNEGO MAGAZYNU DLA DLA WSZYSTKICH POSIADAJĄCYCH WIĘKSZY ZASÓB UPRZEDZEŃ I LUBIĄCYCH DOBRĄ MUZYKĘ


124 STRONY XERO A5 ,JAK ZWYKLE WYWIADY ,RELACJE ,RECENZJE

SZUKAJ W DOBRYCH DYSTRYBUCJACH

środa, 9 czerwca 2010

Omerta Crew Hellas


             Omerta Crew Hellas                      

środa, 2 czerwca 2010

GAMMADION/HAMMER OF HATE/TORMENTIA - W MROKU MOGIŁ!


Dnia wczorajszego odbyła się premiera Spility  kapel: Gammadion/Hammer Of Hate/Tormentia ku pamięci gitarzysty HoH Liskowi.

wtorek, 1 czerwca 2010

Prześladowani Narodowcy- część 2

 Kolejny artykuł o prześladowainach wrocławskich nacjonalistów. Sprawa jak widać będzie się dalej ciągnąć, bo "wymiar sprawiedliwości" boi się kompletnej kompromitacji. Brak dowodów, sprawa prowadzona na podstawie szumu medialnego i nieprawdziwych informacji, a co za tym idzie marnowanie publicznych pieniędzy na ogromną skalę! Czy tego chcą polscy podatnicy?! Podobnie jak w poprzednich przypadkach, artykuł jest przedrukiem z portalu FanŚląsk. W imieniu bohaterów artykułu proszę o przekazywanie linków do niego dalej, o przedruki na swoich stronach i serwisach- pamiętajcie koniecznie o podaniu źródła! 

Zapraszam do lektury


Gdy 8. stycznia opublikowaliśmy tekst „Prześladowani narodowcy” sami byliśmy zdziwieni ilością Czytelników, którzy weszli na ten artykuł. Zresztą zaczął on ”żyć własnym życiem”, był kolportowany na wielu portalach. Jeśli chcecie do niego zajrzeć, by sobie przypomnieć temat, lub się z nim zaznajomić, to podajemy link:

http://www.fanslask.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=271:przeladowani-narodowcy&catid=44:ostatnio-w-fanie
Gdy zostaliśmy poproszeni o przedstawienie dalszego ciągu wydarzeń bez wahania zgodziliśmy się na kolejną publikację.


Co nowego w sprawie?
Artykuł był pisany w kontekście zatrzymań z 30.03.2010.
Od październikowych zatrzymań minęło już kilka miesięcy i przez pewien czas w sprawie panował spokój .
Po pięciu miesiącach funkcjonariusze ABW znów wzięli się do „roboty”. Początkowo nie zatrzymano nikogo, chociaż już wówczas nieoficjalnie było wiadomo, że chcieli zrobić akcję ogólnopolską. Jak sami podkreślali "jest to sprawa rozwojowa, jednak nie za bardzo wiedzą jak się za to zabrać".

Zastraszanie świadków
Postanowiono przesłuchać świadków. Osoby, które zostały wezwane nie miały wystarczającej wiedzy na temat sprawy. ABW liczyło na to, że dzięki tym przesłuchaniom zdobędzie obciążające dowody na zbrodniczą działalność „gangu” lub „mafii” jak oni to nazywają. Zeznania były wymuszane. Wmawiano przesłuchiwanym różne dziwne rzeczy. A to mimochodem stwierdzono, tak by zainteresowani usłyszeli, iż jak nie powiedzą, tego czego oczekują funkcjonariusze, to zostaną oskarżeni o składanie fałszywych zeznań, bądź jakieś inne nie dorzeczne przestępstwa.
Bardzo fajne pytania zadawano w czasie śledztwa. Na przykład: „czy chcesz jeszcze zobaczyć swoją córkę?”. Zresztą agenci nie pierwszy raz stosują tak podły szantaż. Podczas lipcowych zatrzymań, jeden z funkcjonariuszy stwierdził, że świadek „ma szczęście, że jego córka się dobrze uczy i że nie kładzie jej do głowy różnych rzeczy bo…” – bo co, bo państwo by mu odebrało dziecko?
W Kanadzie był przypadek, gdy odebrano dzieci matce, która miała poglądy nacjonalistyczne i postanowiła w takim duchu wychowywać swoje dzieci (w tej sprawie protestował J. K. Mikke, jako jedyny polski polityk). Kolejnym przykładem wkraczania państwa w kompetencje rodziny jest przypadek ze Szkocji. Urzędnicy oddali dziecko pod opiekę parzę homoseksualistów, a nie przyznało go dziadkom. Zostali oni ostrzeżeni, że w przypadku jakichkolwiek protestów z ich strony, nigdy nie zobaczą wnuków!
Czy takiej wolności chcielibyśmy w Polsce, gdzie państwo narzuca rodzicom system wartości jaki mają wyznawać ich dzieci?
Czy chcemy, żeby w polskich szkołach dzieci były zmuszane do lekcji promujących homoseksualizm? Lekcji podczas których wymusza się poczucie winy za holocaust i odpowiedzialność białych za biedę i prześladowania czarnych? Czy tak samo jak na Zachodzie musimy się uczyć wbrew faktom, że islam to religia pokoju? W imię poprawności politycznej umniejsza się rolę jaką odegrał biały człowiek w rozwój wszystkich cywilizacji poprzez rozwój kultury, odkrywanie nowych lądów i tworzenie większości wynalazków. Jednak powróćmy do sedna sprawy.

Oczernianie pracowników
Ciekawym posunięciem ze strony organów ścigania, było wezwanie na przesłuchanie szefa z jednej wrocławskich firm. Agenci podejrzewali go o finansowanie „ugrupowań nazistowskich”. Skąd te podejrzenia, ano stąd, że na kilkanaście osób które zatrudnia, bądź zatrudniał było kilkoro nacjonalistów. Właściciel tej firmy mógł usłyszeć na przesłuchaniu, że jego pracownicy są podejrzani o „próbę ataków na obcokrajowców”, a agenci bezpieki chcą temu zapobiec (pewnie jest to część akcji prewencyjnej przed nadchodzącym EURO, ostatnio mieliśmy już tego przykład w bardzo medialnej sprawie „groźnych gangsterów” z Poznania). Określanie jego pracowników mianem SS-manów lub hitlerowców wpisuje się w podła kampanię oszczerstw i próbę zdyskredytowania ich w jego oczach.
Wybryki pana P.
W tym kontekście należy dodać, że pan P. prowadzący ta sprawę, sam wyznał na jednym z przesłuchań, że mieszkając na wrocławskim Brochowie nieraz w młodości się bił z Cyganami. Jakie ma on zatem moralne prawo do osądzania w tej sprawie? Może w ten sposób chce się zrehabilitować za czyny popełnione w przeszłości?

Inwigilacja
Obecnie prowadzący śledztwo badają wątek finansowania tzw. „grupy przestępczej”. Dlatego nieprzypadkowo wzywali szefa z jednej firm i nieprzypadkowo również wypytują na przesłuchaniach ile kosztuje wstęp na koncert „skinowski”, ile kosztują płyty muzyczne, kto je rozprowadza, kto ile i z czego przeznacza „na sprawę”.
Czym agenci zajmują się w sobotnie wieczory? Odwiedzaniem knajp (bynajmniej nie po to by rozluźnić się po „ciężkim tygodniu pracy’ ). W jednym z wrocławskich lokali agenci postanowili zrobić wywiad z barmanem, więc zamówili jedno piwo na spółkę (pewnie to co dostali na „akcję” przytulili do kieszeni), poczekali aż wyjdą klienci i przystąpili do pytań. Jacy klienci odwiedzają bar, co robią, o czym rozmawiają, po zadaniu pytań jeden z agentów udał się do toalety. Czemu siedział tam 15 minut, tego możemy się domyśleć, pewnie był bardzo podniecony swoją misją.
Siedzą w krzakach i robią zdjęcia klientom tej knajpy aparatem z dużym zoomem.
Generalnie tajni agenci zamiast pracować chodzą za ludźmi, obserwują, nagrywają, robią zdjęcia. Potem jarają się podczas przesłuchań, że jedna osoba spotkała się z drugą w galerii handlowej, a trzecia osoba pracuje tam i zajmuje się tym a tym. Istny gang.
Czy agenci bezpieki są aż tak zdesperowani brakiem jakichkolwiek dowodów na „zbrodniczą działalność grupy”, że szukają nie wiadomo czego, aby uniknąć kompromitacji?

Szpiegowskie auto
W artykule p.t. „Prześladowani narodowcy” autor wspomina o urządzeniu szpiegowskim umieszczonym w samochodzie zaparkowanym przed jedną z wrocławskich firm. Kilka tygodni po ukazaniu się artykułu samochód zniknął. Auto marki Rover, na wieruszowskich blachach pewnie znajduje się teraz na parkingu ABW, chyba że dostało nowe zadanie i nowe blachy. Obecnie pod inną firmą widziane jest inne auto i... ci sami ludzie.

„Sokole oko”
Na koniec tego tekstu, chciałbym się odnieść do pseudonimu operacyjnego pana P. Otóż ksywa „Sokole Oko” została nadana panu P. przez jego kolegów z pracy. Nie wiadomo, czym kierował się autor ksywki, Wyszło na złośliwość w stosunku do niego, przecież na pierwszy rzut oko wygląda on jak mały „sympatyczny grubasek”. Być może jednak jego przenikliwe spojrzenie działa na nich jak przysłowiowa „ czerwona płachta na byka”.
Sprawa ta szerzej opisana jest na stronie www.okop.fuckpc.com w dziale aktualności z polski p.t. „Prześladowania polskich patriotów”.

Kolejny atak
Pod koniec marca br. agenci dokonali kolejnych bandyckich napadów na domy nacjonalistów, zatrzymano trzy osoby. Dwóch mieszkańców Dzierżoniowa i mieszkańca Lublina. Wszyscy oni wyszli po wpłaceniu kaucji w wysokości 2 tysięcy, 4 tysięcy i 40 tysięcy złotych .W Lublinie antyterroryści wjechali do domu z drzwiami w asyście granatów hukowych. Bohaterzy z ABW nie zapomnieli pochwalić się swoim kolejnym sukcesem zapraszając na pokazową akcje telewizję i prasę. W telewizji pokazano jak zamaskowani funkcjonariusze prowadzą skutego kajdankami z łańcuchami na nogach „groźnego przestępcę” do siedziby ABW we Wrocławiu. Lublinianin dostał zarzut organizowania „nielegalnych koncertów nazistowskich” i udziału w zorganizowanej grupie przestępczej. Kolejny raz się potwierdza, że w Polsce ABW działa według czeskich standardów. Tam służby specjalne wprowadzają małymi krokami system demokracji totalitarnej. Zarzut organizowania nielegalnych koncertów jest identyczny jaki przedstawiono czeskim aktywistom narodowym. Dlaczego polskie służby chcą dorównać Czechom w prześladowaniach politycznych i niszczeniu ruchu narodowego nie jest trudno się domyśleć. Ponieważ Polska jest krajem w większości jednolitym rasowo, wyznaniowo i kulturowo, więc nie istnieje poważniejsze zagrożenie terroryzmem i większymi rozruchami społecznymi . Wszystko to jest podyktowane tym, aby zachować swoją pracę i mieć się czym wykazać przed Polakami . Szukają sztucznych zagrożeń, najlepiej wmówić społeczeństwu że problemem są ‘naziści”, zatrzymać kilka osób i stworzyć z nich grupę przestępczą.
Przy okazji ostatnich zatrzymań wyszło na jaw to, że ABW kradło korespondencje i paczki wysyłane Pocztą Polską do podejrzanych.

Sensowny epilog
Miejmy nadzieję, że prokuratura pójdzie po rozum do głowy i zakończy szybko postępowanie, a niezawisły sąd uniewinni prześladowane osoby.

SK

Źródło:http://fanslask.aha.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=438:przeladowani-narodowcy-ii&catid=41:komentarze

Prześladowani Narodowcy- część 1

Kolejny tekst o prześladowaniach we Wrocławiu

sobota, 29 maja 2010

David Lane - 2.11.1938 - 28.5.2007


Dzisiaj jest 3 rocznica śmierci twórcy 14 słów. R.I.P

piątek, 28 maja 2010

Brasil Anti-antifa


                                        Brasil Anti-antifa

czwartek, 27 maja 2010

Wywiad: Prawy Prosty.

Wywiad przeprowadzony jakiś czas temu. Na pytania odpowiedzieli Piarnia/P i  Chuchla/Ch. Zapraszam do przeczytania z pierwsza prawdziwa  kapela Punk Polo: Prawy Prosty.

1.To może tak tradycyjnie zaczynimy od początku. Jak doszło do powstania Prawego?


P: Bywało różnie, zaczęło się jak zwykle, ktoś chciał grać, znalazł drugiego, a potem znalazł się trzeci, długo by gadać, każdy z nas grał co innego, a ja chciałem grać Oi!a, ale takiego bardziej siermiężnego, i tak to się zaczęło, a jest jak jest i dobrze, że nie gorzej... ;)

2.Ile do tej pory graliście koncertów, i kto wpadł na pomysł grania coveru Akcentu na koncertach?
P: Koncertów było w sumie chyba 8 (fakt, niedużo), a kower Akcentu to pomysł Ch i K. oni są nienormalni i mnie namawiają na takie rzeczy, a ja nie staram się temu przeciwstawiać...;)

C: Akcent to klasyka, w ogóle disco polo rządzi i pewno to nie jest ostatni kower w takich klimatach.

3.Na pewno nie tylko Ja czekam na wasza płytę czy już coś wiadomo na temat kiedy i gdzie ja wydacie?
P: Nie chciałbym kłamać, materiał jest na 88 % gotowy, jeszcze ze 3-4 numery, których nie ogralismy i materiał mamy gotowy, kiedy już wyjaśnią sie pewne sprawy to i z nagraniem nie będzie problemu, bo technika poszła tak do przodu, że nagranie chujowej jakościowo płyty nie ma żadnego wytłumaczenia, no chyba, że nie potrafi się grać...

4.Ja jak oceniacie Polska scenę Oi!.I te nagonki na kapele które otwarcie mówią jawnie za sa patriotyczne?
P: Jest parę kapel Oi!, które lubię, jest kilka, którym etykietka Oi! się znudziła i pomimo, że grają fajnie, nie chcą być z tą sceną utożsamiani, nie moje to zmartwienie na szczęście. A co się tyczy tej nagonki to jest to problem lewactwa, bo wg mnie patriotyzm wynosi się z rodzinnego domu, a jesli komuś to przeszkadza to ma ewidentnie jakieś luki w wychowaniu...

C: Nie wiele jest tych kapel które tego Oia grają... A co do patriotyzmu to kompletnie tego nie kumam, w innych krajach ludzie eksponują swoje barwy narodowe i patriotyzm jest naturalną sprawą, u nas jak masz koszulkę Polski jesteś od razu faszystą, trochę to przykre.

5.Jak wygląda u was scena w Lubinie? Jakie kapele graja i czy są jakieś klimaty Skins & Punx?

P: Klimat jest dobry raczej, Rewizja, Punkt Kontrolny, Fix Up ( to punkowe bandy lecz bliskie nam z pewnych względów). Powiem tak, kiedyś było lepiej, ale jak to bywa, drogi się rozchodzą i każdy przędzie jak może, my z PP pykamy swoje, chłopaki grają w swoich kapelach, ale jakoś na mecz czy wódeczkę wychodzimy razem i pomimo różnić w światopoglądzie potrafimy się kumplować, choć przyznam, ze czasem nie obejdzie się bez paru przykrych słów, a czasem nawet więcej... ;)

C: Jest jeszcze punkowe disco polo Beer Zombies, All Bandits i kilka młodych bandów. Ogólnie jak na miasto takiej wielkości jest naprawdę dobrze:)

6.Jakie sa Wasze inspiracje?
P: Każdy ma inaczej, dla mnie Oi!, Punk rock, RAC, HC, Metal (Heavy, thrash, Death), nawet stary Pop ;), dużo by gadać, a i tak bym nie skończył...

C: Punk rock i jego odmiany, szczególnie melodic punk, Oi!, wiking rock no i oczywiście disco polo :D


7.Teraz pytanie z innej beczki jak oceniacie Polski ruch narodowy? I wszystkie podziały na Katolików lub Pogan. My uważamy ze sa inne ważniejsze sprawy niż religia obecnie.

P: Jako kapela nie pchamy się w żadne podziały, nasz przekaz jest patriotyczny i antykomunistyczny, każdy z nas ma swoje za uszami (pewne sprawy są oczywiste jak np. miłość do Ojczyzny i szacunek dla historii naszego Kraju ) i dopóki potrafimy się dogadać, dopóty będziemy ze sobą grać, po przekroczeniu tych granic sens wspólnego grania się gubi...

C: Tak jak Pirania napisał nie nam to oceniać. My gramy Oi!, robimy swoje i nie mieszamy się w politykę.

8.jako ze nasz blog skupia sie promowaniu Autonomicznych Nacjonalistów i stylu SXe które są jeszcze mało popularne, a wy jak je oceniacie?

P: Do stylu życia SxE nam cholernie daleko ;) , ale ja osobiście popieram taki styl życia, trzeba naprawdę samozaparcia i siły, żeby obrać taką drogę, a jesli robi się to w jakimś konkretnym celu to musi dodawać to sił, jako kapela jesteśmy zaprzeczeniem idei SxE i niech tak zostanie...

C: Ja ostatnio staram się walczyć ze sobą i pije mniej ale SXE to raczej nigdy nie będziemy...:)

9.Wczoraj doszło do haniebnego czynu czyli przeprosin rządu Serbii za maskarę islamskiego ścierwa w Srebrenicy. Ja uważam ze to był tylko krok żeby polizać dupę syjonistycznej Unii, a wasz komentarz?

P: Ujmę to tak, ja nie przepraszałem za Jedwabne , a w ogóle nikt Serbów o to nie pytał, więc co tu dużo gadać…

C: Ja mam to w dupie, kompletnie nie interesuje mnie polityka.


10.To może na koniec coś od Was?
P: Myślcie, działajcie, bawcie się ( kolejność jak komu pasuje)...

C: Gołe baby, disko polo i piwo z sokiem Oi!!

Gammadion - Wróg u Bram!


Aż 2 lata musieliśmy czekać na nowy materiał Gammadiona. Ale po paru przesłuchaniach płyty stwierdzam ze warto było czekać. Materiał zawiera 9 utworów w tym cover Honoru pt"Potęga Zwycięstwa". Muzycznie jak zwykle dobrze zagrany metal, i jak zawsze jeden z lepszych vol na scenie. A tekstowo różnię, dobry anty islamski tekst w "Wróg u bram". "Hubal" - ku pamięci Mjr. Henryk Dobrzańskiego. No i tekst o gammadionie (Polaku to tez Twój znak :D) to może być rożnie odbierane na scenie ale kapela pewnie się z tym liczyła. Ogólnie jak dla mnie jedna z lepszych płyt tego roku na razie. Teraz tylko czekać na split.

sobota, 22 maja 2010

Invasion

Pierwszy wywiad został zrobiony z znaną i lubiana kapela ska - Invasion! Wywiad był przeprowadzony przy pomocy gg. Cześć pytań zasugerował M. z Hate Speech Zin.


OYE: Cześć. masz zaszczyt być pierwszym odpowiadającym na pytania na nasz blog, jak się z tym czujesz?:D


I:Jest git, właśnie o jebałem spora kanapkę - czaj na biurku stoi, samopoczucie też dopisuje hehe

OYE: To dobrze, A już przechodząc do pytań.
Jak się zaczęła Twoja przygoda z punk rockiem,RAC i w ogóle z scena?

I: Odkąd pamiętam w chacie było sporo muzyki - stary napierdalał jakiś jazz czy blues na winylach, a potem jak trochę podrosłem to w ramach buntu zacząłem słuchać łomotu - AC/DC, Slayer, Pantera, potem trochę punkrocka a potem koleżka pożyczył mi kasetę z Warlordem Skrewdrivera a potem już poszło i jak na razie zostało. Do tego siora miała pudełkową gitarę ale jakoś jej to granie nie szło wiec ja zacząłem się bawić w napierdalanie i się nauczyłem grać.
Kiepsko bo kiepsko, ale frajda jest.

OYE: Czy kiepsko to bym nie powiedział:)
W twojej muzyce słuchać inspiracje starym angielskim RAC, dlaczego akurat ten styl a nie jakieś NSBM czy Hatecore?

I: Szczerze to są 2 powody - jeden to taki że uwielbiam stare angielskie granie, a drugie ze nie potrafię grać wystarczająco dobrze żeby robić coś ostrzejszego - ale może to i dobrze... Tak wiec najlepiej czuję się w stylistyce rock'n'Rolowej podlanej rasistowskim sosem
Ale żeby nie było ,miałem kiedyś projekt NSBM - nazywał się Zdrada 14 - miałem majspejs logo i wszystko - paru baranów nawet się nabrało ze to niby na poważnie hehe.

OYE: No nazwa przejebana była.
A co sadzisz o modzie na HC i tez metal na scenie narodowej i odejście od klasycznego RAC jaki obecnie tylko Ty reprezentujesz w Polsce.

I: A October 15? - ostatnia ich płyta jest naprawdę bardzo dobra a to też staroświecki RAC. Czemu HC i metal jest taki popularny? nie wiem, wiem jednak, że większość kapel grających metal na scenie narodowej robi to nieudolnie i raczej nie ma podskoku do kapel jakich lubię słuchać z tego gatunku, ale nie chce się szerzej wypowiadać na ten temat bo po prostu nie siedzę w nim i mogę osadzać niesprawiedliwie. Jeśli chodzi o HC to też nie przepadam za tym gatunkiem poza może 2-3 zespołami. Uważam jednak ze na koncertach najlepiej sprawdzają się kapele grające melodyjnego i skocznego RAC a ew. Hate punk, wiec tradycyjny RAC jeszcze na pewno nie umarł. Zobacz jaką furole zrobiło cd I.C.1 - a z metalem nie ma to nic wspólnego. Kurwa w sumie to sam jestem ciekaw dlaczego nikt nie chce grać prostej muzy... Może dlatego ze miedzy prostą a prostacką jest cienka granica i łatwo znaleźć się po stronie prostackiej he he.

OYE: Mój błąd zapominałem o O15. Może po waszych 2 płytach coś zmieni na scenie.
Widziałem na twoim my space życzenie dla Wujka:D Jak byś miał okazje to co byś mu życzył?

I: Nie, nie źle rozkorzeniłeś... to są życzenia dla adresata kartki, ale z okazji urodzin firera he he taki żarcik. A co bym mu życzył? sto lat! he he he.

OYE: A już sadziłem ze jesteś fanem Wujka:D żart żeby nie było.
Wydałeś właśnie epkę z jednym szwabskim muzykiem,czy taki junajted między polakami a Niemcami nie jest nieco na wyrost? Przecież wiadomo że nikt tego na poważnie nie weźmie a paru nawet zapewne uzna to za małą prowokację?

I: Niech sobie sądzą co chcą, ja mam to gdzieś. Zdaję sobie sprawę, że jedna Ep-ka niczego nie zmieni i wszytko zostanie po staremu. Była to inicjatywa Jana i pomyślałem, ze nawet jako prowokacja czemu nie. Dodatkowo jest naprawdę spoko gościem, więc czemu mielibyśmy nie nagrać tego. Co prawda płyta miała mieć inny tytuł ale ja nie bardzo chciałem się zgodzić na "polish German Friendship" bo ten friendszip to jak zauważyłeś fikcja.

Choć muszę przyznać, ze nie wszyscy Niemcy są negatywnie nastawieni do nas, i może właśnie wystarczy przełamać barierę... z drugiej strony to jest kurwa tylko muzyka więc nie ma też co robić z igły widły

OYE: Jak Ci się udało nawiązać współprace z Kenem z BA. tym bardziej ze wydaliście tylko 1 płytę, i jakby nie było jest to marzenie każdej kapeli na scenie WP/RAC?
I: Projekt jest inicjatywą SS rec. i co do szczegółów z przyczyn oczywistych nie będę się rozpisywał. Napisze, ze faktem jest to iż jest to spełnienie marzeń.

OYE: Czy płyta z Kenem to jednorazowy wybryk czy też podejmiesz z dziadkiem dalszą współpracę?

I: Raczej jednorazowa sprawa


OYE: Invasion na początku był projektem stricte studyjnym,jeśli już grałeś to jakieś akustyczne po pierdółki ,czy od początku chciałeś przerodzić ten projekt w regularny zespół czy też skusiła Cię wizja sławy ,pieniędzy i mokrych panienek na koncertach? "it's all about the pussy" he he a tak naprawdę to ja od zawsze chciałem żeby to był regularny zespól, jednak wiadomo jak to jest z muzykantami, stąd też zabrałem się za płytę sam. Teraz jest skład, ale próby gramy tylko jak potrzeba bo muzycy sa pożyczeni.

OYE:W jednej chwili stałeś się gwiazdą ,Twój majspejs zaczęły komentować światowe gwiazdy muzyki RAC a płyta dostępna jest w najbardziej renomowanych dystrybucjach.Czy sława nie przeszkadza Ci w codziennym życiu,mam na myśli koczujące panienki pod Twoim blokiem ,wywiady,wizyty w zakładach pracy... masz już stałą ochronę osobista?


I: Przeszkadza - jakbyś musiał się codziennie przedzierać prze tłum lasek w drodze do sklepu po piwo to tez by ci nie było do śmiechu. Od zakładów pracy trzymam się zdała - wiesz jak ma się kwit to nie trzeba chodzić do pracy i to jest właśnie piękne.

OYE: A to kiedy spilit z Doda? Np pod nazwa White & Pink Pride! ?

I: Najpierw musi dać się wyruchać, trzeba będzie pogonić tego konusa srergala najpierw

OYE: O może się inaczej zapytam dostałeś jakieś opinie z zagranicy o płycie ? I jakie są opinie na scenie o Invasion?

I:Generalnie to bardzo pozytywnie jedyne utyskiwania jakie się zdarzają, się do wokalu - ale ja to rozumiem bo mi tez mi się nie podoba. A jeśli chodzi o moją opinie to uważam że jedyny powód dla którego przyjecie jest tak dobre jest taki ze u nas nikt tak nie gra i tyle. Gdyby była większa konkurencja mogłoby być różnie he he. Choć z drugiej strony recenzje materiału z Kenem są rewelacyjne...

OYE: Podobno ktoś proponował Ci wydanie Twojego albumu na winylu,plotka czy fałsz?
I:Prawda, sprawa jest przyklepana ale o tym na razie cisza, jak wyjdzie bedziemy mogli o tym pogadać, zwłaszcza, ze planuje bonus dla winylofili.

OYE: Jak Ci się podoba dzisiejsza scena? Kapele oi! są jedna gorsza do drugiej za to po złej stronie mocy zamiast dobrego RAC króluje hc i metal.

I:Jeśli chodzi o muzę to nigdy się nie ograniczałem tylko do wytworów scenowych, więc jakoś specjalnie na brak muzy do słuchania nie narzekam, ale fakt trochę mizernie to wygląda w kraju. Z drugiej strony nie mogę powiedzieć co się dzieje w Oi! czy punkrocku bo nie sledze tej sceny.

OYE: A teraz pytanie z innej beczki:
co byś wybrał, łikent z Jenną Jameson czy łikent w trasie z AC/DC i Rose Tatoo?

I: Osz kurwa !
pytanie poniżej pasa
Jeannie to pewnie można w pizdzie klaskać, no ale legenda, a ACDCi RT to bogowie

OYE: To jaki wybór?

I: Nie podejmuje się odpowiedzi jednoznacznej, bo to tak jak z pytaniem czy gdybyś już miał nigdy w życiu nie ruchać pod warunkiem ze nie wyruchasz kozy...

OYE: ok niech Ci będzie taka nutka tajemniczości.
Przed ostanie pytanie teraz:Pudzian czy Sylwia?

I: Sylwia, grubas nie ma szans!

OYE:To na koniec możesz pozdrowić Fanki i kogo jeszcze chcesz, i jakieś mądre słowo na koniec.

I:Jebać Wąsów!

OYE: Popieramy w 88%. Dzięki za udzielnie pierwszego wywiadu dla nas i powodzenia na przyszłość.

I:Dzięki za wywiad i pozdr.

wtorek, 18 maja 2010

Sons of Europe, side by side !


Zbliża sie kolejna edycja najlepszej europejskiej imprezy WP. 

Na którą zapraszamy!

sobota, 17 kwietnia 2010

Gig



czwartek, 11 lutego 2010

White Only # 1 zin - Recenzja

Dzisiaj w moje ręce wpadł nowy zin polityczno - muzyczny White Only.
Choć jego zawartość znalem już szybciej to i tak bylem ciekaw jak wygląda już poskładany.
Z strony muzycznej za interesowały mnie wywiady z Bully Boys,Tormentia i PWA.
Osobiście bardziej bylem ciekawszy politycznej strony zina i się nie zawiodłem. 
Najbardziej podobał mi się artykuły napisane przez National Front i tekst o Agencji Bzdur Wszelkich:)
Wróże temu zinowi bardzo dobra i mam nadzieje nie kończąca się na 1 nr przyszłością.
I nikt nie będzie żałował zakupu na 114%


HONOR - 20 lat pod sztandarem Orła - Recenzja

Kilka dni temu zostałem posiadaczem płyty 20 lat pod sztandarem orła Honoru. Płyta ukazała sie już jakiś czas temu lecz dopiero teraz miałem możliwość jej zakupu. Jest to " The Best of . . . " z największymi utworami zespołu nagranymi przez 15 lat istnienia. Utwory na płycie są zremasterowane , dzięki czemu zyskały na lepszej jakości dźwięku oraz nawet nowe brzmienie. Wydanie składa się z dwóch płyt CD po 14 piosenek na każdej. Książeczka dodana do płyty zawiera teksty piosenek : Cena idei, Młot Antychrysta, Znak orła, Na szubienice. Są one niestety dosyć nieczytelne, lecz to chyba nie najważniejsze. Ogólnie wydanie stoi na dobrym poziomie. Utwory na płycie to same klasyki takie jak Znak Orła, Cena idei, Krew i honor, i wiele innych które zyskały naprawdę dobre brzmienie, przez co słucha się ich naprawdę dobrze, nie licząc według mnie wpadki z piosenka " Ostatni Drakkar", pokazuje ona ze nie warto eksperymentować z klasykami :)( lecz to tylko moje zdanie ). Płytę można polecić tak samo nowym młodym słuchaczom aby poznali klasyki muzyki RAC w Polsce oraz dla starych wyjadaczy chcących na nowo posłuchać piosenek w lepszym wydaniu. Płytę można nabyć za pośrednictwemhttp://www.okop.fuckpc.com , można również natrafić na nią na Allegro.

Autor : Arthurius

 

poniedziałek, 8 lutego 2010

Daily Broken Dream - "Freedoom" - recenzja


Jakiś czas temu trochę przypadkiem znalazł mi się w rękach debiut choć nie do końca Niemców z Daily Broken Dream. Ponieważ człon ekipy DBD stanowią chłopaki z Race Riot.Ale wracając do DBD chłopcy graj chyba mniej z metalizowany HC niż większość niemieckich kapel Hardcore. I dość  melodyjne granie prezentują z elementami beatdowna, chórkami czyli jest wszytko co jest dobre w Hatecorze:) Głownie jest jeden wokalista choć w paru walkach wchodzi drugi co dodaje tylko smaczku kapeli. Poza tym można nawet usłyszeć melodyjny śpiew w paru utworach.A co do tekstów kapela prezentuje nowoczesne podejście do nacjonalizmu czyli AN,XXX itd.Prze chodząc do rzeczy technicznych na płycie znajduje sie 12 otworów w tym cover rockowego Guano Apes - Open Your Eyes (jeden z lepszych kawałków na płycie). Musze napisać coś tez o książęce z tekstami bo jest chyba najlepsza jaka widziałem. Ma niesamowitą grafikę a jeszcze efekt daje teksty umieszczone na przezroczystej kalce. Każdy fan Hatecoreu powinien mieć ta płytę  na półce bo  rozwala niejeden krążek na ogólnie pojętej scenie HC. I liczę na to ze kiedyś za moshszuje przy nich w naszym Kraju.

niedziela, 7 lutego 2010

Zapowiedź "W Mroku Mogił"





ROBOCZA WERSJA OKŁADKI

Jak można przeczytać na OKOP ZINE z początkiem czerwca możemy spodziewać się splitu trzech zespołów, tj.: Hammer Of Hate, Gammadion oraz Tormentii pod nazwą "W mroku mogił".
Płyta będzie zadedykowana zmarłemu w ubiegłym roku Liskowi z Hammer Of Hate - dlatego ukazanie się płyty zaplanowano w rocznicę Jego urodzin, czyli 1 czerwca.


Wydawca: Strong Survive Records


Źródło: www.okop.fuckpc.com

piątek, 5 lutego 2010

Nowy Zin "White Only"



Z nieukrywaną satysfakcją przedstawiamy świeżego zina muzyczno-światopoglądowego na rodzimej scenie. Machina propagandy rusza...

Od 15 lutego do kupienie w dobrych distrach.

czwartek, 4 lutego 2010

Prześladowani narodowcy

Od maja 2009 r. we Wrocławiu i jego okolicach dochodzi do regularnych prześladowań politycznych nacjonalistów, są one inspirowane artykułami gazety wyborczej, która wielokrotnie na swoich łamach zachęcała prokuraturę do zajęcia się sprawą rozwieszania na przystankach komunikacji miejskiej wlepek o treści narodowej oraz plakatów informujących o zagrożeniu islamskim terroryzmem i ekspansją muzułmanów na kontynent europejski.
Na tych plakatach znajdował się cytat z książki Oriany Fallaci „Siła rozumu”, w którym czytamy m in. o tym, że radykalne grupy islamskie chcą podbić Europe, a rodzinna biała ludność staje w obliczu zapaści demograficznej. Cytat ten został zakwalifikowany przez prokuraturę jako przestępstwo, polegające na publicznym znieważaniu grupy ludności muzułmańskiej, propagowaniu ustroju totalitarnego, nawoływaniu do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych itp.
Zarzut ten jest absurdalny, ponieważ cytat ten pochodzi z legalnie wydanej książki, powszechnie dostępnej w większości księgarń (równie dobrze oskarżeni mogli by być wydawca książki jak i każdy właściciel księgarni, który ją kolportuje).
Na dziś zarzuty ma już postawione sześć osób w większości kibiców Śląska, dodatkowo każdy jest oskarżony o działanie w zorganizowanej grupie przestępczej rozklejającej plakaty i wlepki, za co grozi 8 lat więzienia! Dwie osoby z tej grupy siedziały w areszcie. Jeden z zatrzymanych 3 miesiące, kolejna 1 miesiąc, reszta podejrzanych dostała wysokie poręczenia majątkowe od 5 do 10 tysięcy złotych.
Zatrzymane w tej sprawie osoby zostały brutalnie nawiedzone w domach bądź w firmach gdzie pracują, przez bandy funkcjonariuszy ABW w kominiarkach i z „kałaszami”. Czynności te mogły narazić na szwank dobre imię i wizerunek tych osób w miejscu zamieszkania jak i w pracy. Część zatrzymanych została brutalnie pobita, czego dowodem jest obdukcja lekarska jednej z osób. Funkcjonariusze również dopuścili się stosowania ubeckich metod podczas przesłuchań.
Wszyscy zatrzymani zostali pozbawieni podstawowych praw obywatelskich, a w szczególności dostępu do rzeczy osobistych: telefonów komórkowych, komputerów, aparatów fotograficznych i innych urządzeń elektronicznych. Odzyskanie tych rzeczy uporczywie uniemożliwia prokurator prowadzący sprawę. Łamię w ten sposób obowiązujący przepis art. 230 ust. 2 kpk, który nakazuje zwrócić uprawnionej osobie zatrzymane rzeczy niezwłocznie po stwierdzeniu ich zbędności dla toczącego się postępowania.
Absurdem było zarekwirowanie koszulek piłkarskich m in. Śląska, Lechii Gdańsk „Precz z komuną”. Widocznie duch poprzedniej epoki jest wciąż żywy wśród polskich służb specjalnych.
Zastanawiający jest fakt, dlaczego prokuratura badająca sprawę postawiła zarzuty brzmiące zupełnie tak samo jak wcześniej w Czechach dostali czescy aktywiści narodowi. Czyżby nie mogąc niczego sensownego wymyślić zostały one znalezione i powielone z internetu?
Dzięki temu postępowaniu, każdy obywatel może się dowiedzieć w jakiś sposób są marnowane pieniądze z jego podatków. W zatrzymaniach brało udział ok. 90 funkcjonariuszy, do tego należy doliczyć utrzymanie osób aresztowanych, nagrywanie, śledzenie, ustawienie przed jedną z firm urządzenia przechwytującego smsy, rozmowy. Tak się bawi ABW za nasze pieniądze ! Przypominam, że chodzi o śledztwo dotyczące rozklejania wlepek i plakatów !!! Rażącą niegospodarnością powinien zająć się wydział kontroli wewnętrznej.
Funkcjonariusze ABW prowadzący to śledztwo to osoby, które rozpracowują tylko takie grupy, czyli w praktyce zajmują się prześladowaniem polskich patriotów. Oburzającym jest fakt, że w ABW za nasze pieniądze zatrudnia osobę, która zajmuje się prześladowaniami politycznymi !!!
Śledztwo to jest wybitnie medialne, a oskarżeni w tej sprawie ofiarami chorych ambicji prowadzących je. Są to ambicje szybkich awansów i zaistnienia w mediach, przestanie bycia anonimowymi funkcjonariuszami państwowymi.
PS. Jeżeli to czyta pan P. z ABW, nazywany przez swoich kolegów po fachu „Sokole Oko” (kto go widział, ten wie o co chodzi), to niech w końcu zrozumie, że jest opóźniony w rozwoju o ok. 20 lat ! Ponieważ tzw. ruch narodowy w Polsce nie jest już ukierunkowany na niemiecki nazizm.
Dziękuję za możliwość umieszczenia opisu tej oburzającej sprawy na waszej stronie internetowej.


Kibic Śląska
za: www.fanslask.pl