czwartek, 27 maja 2010

Wywiad: Prawy Prosty.

Wywiad przeprowadzony jakiś czas temu. Na pytania odpowiedzieli Piarnia/P i  Chuchla/Ch. Zapraszam do przeczytania z pierwsza prawdziwa  kapela Punk Polo: Prawy Prosty.

1.To może tak tradycyjnie zaczynimy od początku. Jak doszło do powstania Prawego?


P: Bywało różnie, zaczęło się jak zwykle, ktoś chciał grać, znalazł drugiego, a potem znalazł się trzeci, długo by gadać, każdy z nas grał co innego, a ja chciałem grać Oi!a, ale takiego bardziej siermiężnego, i tak to się zaczęło, a jest jak jest i dobrze, że nie gorzej... ;)

2.Ile do tej pory graliście koncertów, i kto wpadł na pomysł grania coveru Akcentu na koncertach?
P: Koncertów było w sumie chyba 8 (fakt, niedużo), a kower Akcentu to pomysł Ch i K. oni są nienormalni i mnie namawiają na takie rzeczy, a ja nie staram się temu przeciwstawiać...;)

C: Akcent to klasyka, w ogóle disco polo rządzi i pewno to nie jest ostatni kower w takich klimatach.

3.Na pewno nie tylko Ja czekam na wasza płytę czy już coś wiadomo na temat kiedy i gdzie ja wydacie?
P: Nie chciałbym kłamać, materiał jest na 88 % gotowy, jeszcze ze 3-4 numery, których nie ogralismy i materiał mamy gotowy, kiedy już wyjaśnią sie pewne sprawy to i z nagraniem nie będzie problemu, bo technika poszła tak do przodu, że nagranie chujowej jakościowo płyty nie ma żadnego wytłumaczenia, no chyba, że nie potrafi się grać...

4.Ja jak oceniacie Polska scenę Oi!.I te nagonki na kapele które otwarcie mówią jawnie za sa patriotyczne?
P: Jest parę kapel Oi!, które lubię, jest kilka, którym etykietka Oi! się znudziła i pomimo, że grają fajnie, nie chcą być z tą sceną utożsamiani, nie moje to zmartwienie na szczęście. A co się tyczy tej nagonki to jest to problem lewactwa, bo wg mnie patriotyzm wynosi się z rodzinnego domu, a jesli komuś to przeszkadza to ma ewidentnie jakieś luki w wychowaniu...

C: Nie wiele jest tych kapel które tego Oia grają... A co do patriotyzmu to kompletnie tego nie kumam, w innych krajach ludzie eksponują swoje barwy narodowe i patriotyzm jest naturalną sprawą, u nas jak masz koszulkę Polski jesteś od razu faszystą, trochę to przykre.

5.Jak wygląda u was scena w Lubinie? Jakie kapele graja i czy są jakieś klimaty Skins & Punx?

P: Klimat jest dobry raczej, Rewizja, Punkt Kontrolny, Fix Up ( to punkowe bandy lecz bliskie nam z pewnych względów). Powiem tak, kiedyś było lepiej, ale jak to bywa, drogi się rozchodzą i każdy przędzie jak może, my z PP pykamy swoje, chłopaki grają w swoich kapelach, ale jakoś na mecz czy wódeczkę wychodzimy razem i pomimo różnić w światopoglądzie potrafimy się kumplować, choć przyznam, ze czasem nie obejdzie się bez paru przykrych słów, a czasem nawet więcej... ;)

C: Jest jeszcze punkowe disco polo Beer Zombies, All Bandits i kilka młodych bandów. Ogólnie jak na miasto takiej wielkości jest naprawdę dobrze:)

6.Jakie sa Wasze inspiracje?
P: Każdy ma inaczej, dla mnie Oi!, Punk rock, RAC, HC, Metal (Heavy, thrash, Death), nawet stary Pop ;), dużo by gadać, a i tak bym nie skończył...

C: Punk rock i jego odmiany, szczególnie melodic punk, Oi!, wiking rock no i oczywiście disco polo :D


7.Teraz pytanie z innej beczki jak oceniacie Polski ruch narodowy? I wszystkie podziały na Katolików lub Pogan. My uważamy ze sa inne ważniejsze sprawy niż religia obecnie.

P: Jako kapela nie pchamy się w żadne podziały, nasz przekaz jest patriotyczny i antykomunistyczny, każdy z nas ma swoje za uszami (pewne sprawy są oczywiste jak np. miłość do Ojczyzny i szacunek dla historii naszego Kraju ) i dopóki potrafimy się dogadać, dopóty będziemy ze sobą grać, po przekroczeniu tych granic sens wspólnego grania się gubi...

C: Tak jak Pirania napisał nie nam to oceniać. My gramy Oi!, robimy swoje i nie mieszamy się w politykę.

8.jako ze nasz blog skupia sie promowaniu Autonomicznych Nacjonalistów i stylu SXe które są jeszcze mało popularne, a wy jak je oceniacie?

P: Do stylu życia SxE nam cholernie daleko ;) , ale ja osobiście popieram taki styl życia, trzeba naprawdę samozaparcia i siły, żeby obrać taką drogę, a jesli robi się to w jakimś konkretnym celu to musi dodawać to sił, jako kapela jesteśmy zaprzeczeniem idei SxE i niech tak zostanie...

C: Ja ostatnio staram się walczyć ze sobą i pije mniej ale SXE to raczej nigdy nie będziemy...:)

9.Wczoraj doszło do haniebnego czynu czyli przeprosin rządu Serbii za maskarę islamskiego ścierwa w Srebrenicy. Ja uważam ze to był tylko krok żeby polizać dupę syjonistycznej Unii, a wasz komentarz?

P: Ujmę to tak, ja nie przepraszałem za Jedwabne , a w ogóle nikt Serbów o to nie pytał, więc co tu dużo gadać…

C: Ja mam to w dupie, kompletnie nie interesuje mnie polityka.


10.To może na koniec coś od Was?
P: Myślcie, działajcie, bawcie się ( kolejność jak komu pasuje)...

C: Gołe baby, disko polo i piwo z sokiem Oi!!